Ponuka zamestnania: Informatik
Druh pracovného pomeru: pracovný pomer na dobu neurčitú po uplynutí trojmesačnej skúšobnej doby.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Vykonáva administráciu všetkých informačných systémov samospráv, zabezpečuje ich aktualizácie, rozvoj, udržateľnosť, poskytuje odbornú súčinnosť a aktívne spolupracuje s dodávateľmi týchto systémov pri riešení požiadaviek užívateľov.
- Zabezpečuje výber, nákup, rozvoj a udržateľnosť hardvérového vybavenia pre servery a ostatné IT zariadenia.
- Zabezpečuje chod a rozvoj počítačovej siete.
- Podporuje koncového užívateľa na úrovni operačných systémov a sieťovej konektivity, inštalácia, konfigurácia a správa staníc, zariadení v sieti (Windows, tlačiarne, Multifunkčné zariadenia, IP telefóny)
- Inštaluje, konfiguruje a inovuje serverové operačné systémy.
- Zabezpečuje, riadi a monitoruje bezpečnosť celej infraštruktúry vrátane Firewallu, Antivírových systémov a pod. a v prípade vzniknutých incidentov aktívne prijíma potrebné nápravné opatrenia
- Zabezpečuje prípravu, priebeh a následný export výstupov z mestského zastupiteľstva vedeného prezentačnou, alebo online formou
- Zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov, VZN mesta a interných noriem MsÚ pri činnosti útvaru
- Vypracúva správy, návrhy, stanoviská a koncepčné projekty riešenia úloh v rozsahu náplne činnosti riadeného útvaru pre rokovanie orgánov mesta a orgánov mestského zastupiteľstva.
- Spolupracuje s vedúcimi ostatných organizačných útvarov MsZ pri plnení uznesení orgánov mesta
- Plní úlohy vyplývajúce z porád primátora mesta a prednostu MsÚ
- Zabezpečuje technickú prevádzku mestského informačného systému a elektronických zariadení na MsÚ Galanta a na pracoviskách úradu. Zabezpečuje systémy : korwin, mzdy, dochádzkový systém, ASPI, stavebný úrad, matrika, register obyvateľov
- Zodpovedá za správu Exchange online , Active Directory , DNS servera , DHCP servra , správu sieťových zariadení (switch) , správu service desk servra, za správu VOIP
- Zabezpečovanie vstupových a výstupových dát a ich bezpečnosť voči zneužitiu treťou osobou
- Zabezpečuje objednávanie, výmeny a reklamácie tonerov
- Zodpovedá na bezpečnosť prevádzky v zmysle zákonov, smerníc a nariadení:
- ZÁKON 69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti vrátane zmien a doplnkov
- ZÁKON 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov GDPR vrátane zmien a doplnkov
- ZÁKON 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe vrátane zmien a doplnkov
- ZÁKON 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Plní ostatné úlohy podľa pokynov svojich nadriadených , ktoré súvisia s činnosťou referátu
Platové podmienky:
Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania, dĺžky odbornej praxe a plnenia pracovných úloh.
Ponúkaná mzda od 1200 EUR brutto
Druh pracovného pomeru:
Hlavný pracovný pomer
37,5 hodinový týždenný úväzok
Osobné predpoklady a zručnosti:
- Analytické myslenie, schopnosť nájsť a operatívne vyriešiť problémy
- Zmysel pre chápanie zložitých procesov, ich vzájomnej previazanosti a závislostí na iných procesov, aplikovanie týchto poznatkov do informačných systémov
- Schopnosť pracovať v tíme, ale aj samostatne
- Vnútorná stabilita a schopnosť zvládať nepredvídateľné a záťažové situácie
- Spoľahlivosť a zodpovednosť
- Vôľa a chuť sa neustále vzdelávať (školenia, konferencie, metodické dni, samoštúdium)
- Korektnosť, lojálnosť, vytrvalosť, nekonfliktnosť
Kvalifikačné požiadavky:
- Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v oblasti informačných technológií, alebo úplné stredné odborné vzdelanie v oblasti informačných technológií
- Dĺžka praxe minimálne 2 roky
- Anglický jazyk – elementárna A1 a A2
- Vodičské oprávnenie skupiny B
Výhodou je:
- Prax v oblasti verejnej alebo štátnej správy
- Prax v oblasti správy počítačových sietí
- Vysokoškolské vzdelanie technického zamerania ( IT, grafik )
Termín nástupu:
IHNEĎ
Zoznam požadovaných dokladov:
- Žiadosť o prijatie do zamestnania
- Profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní
- Motivačný list
- Fotokópia dokladu a najvyššom dosiahnutom vzdelaní
- Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
- Písomný súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť s požadovanými dokladmi doručte v zalepenej obálke s označením : „ Informatik „ osobne do podateľne Mestského úradu Galanta alebo poštou na adresu : Mestský úrad Galanta, Mierové námestie č 940/1, 924 18 Galanta.
Výber z uchádzačov bude prebiehať formou osobného pohovoru. Na osobný pohovor budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené kvalifikačné požiadavky. Vyhradzujeme si právo nevybrať ani jedného z uchádzačov.
Mgr. Peter Kolek, v.r.
primátor
V Galante dňa 22.02. 2024
Prílohy
Ponuka práce na pozíciu Informatik
Voľná pracovná pozícia Informatik.pdf
Typ súboru: PDF dokument, Velkosť: 139,4 kB
Dátum vloženia:
23. 2. 2024 8:42
Dátum poslednej aktualizácie: 23. 2. 2024 8:55
Dátum poslednej aktualizácie: 23. 2. 2024 8:55