Vyvolávací systém
V prvej etape zahŕňa agendy, ktoré sa vybavujú v kanceláriách na prízemí, a to konkrétne agenda:
- ohlasovne pobytu - prihlasovanie na trvalý a prechodný pobyt,
- overovanie listín a podpisov,
- úkony súvisiace s Matričným úradom - vybavovanie sobášnych, rodných a úmrtných listov,
- pokladňa
Ako vyvolávací systém funguje?
- Pri vstupe do mestského úradu si občan vytlačí lístok z vyvolávacieho panelu
- Na lístku mu systém pridelí poradové číslo
- Navigačný systém na obrazovke umiestnenej vo vestibule Mestského úradu nasmeruje klienta k prepážke/do kancelárie, ktorá jeho požiadavky vybaví.
V čase väčšieho množstva klientov umožní vyvolávací systém organizovanejšie vybavovanie - ušetrí tak čas aj klientom.
Dátum vloženia:
22. 9. 2023 9:40
Dátum poslednej aktualizácie: 9. 7. 2024 14:40
Dátum poslednej aktualizácie: 9. 7. 2024 14:40